Mūsų darbai

Naujausi mūsų sukurti IŠMANIEJI skaitmeniniai
produktai ir sąsajos

Didelė patirtis technologijų srityje leidžia mums tapti patikimu partneriu tiek strateginių sprendimų priėmimo, tiek taktinio įgyvendinimo srityje. Susipažinkite su technologijomis ir paslaugomis, kurios atitinka jūsų verslo poreikius.
Kuriame puikios naudotojų patirties <kodą>
„INVL“ atvejo analizės apžvalga
„Agile“MikropaslaugosPertvarkymas
Toughlex naudoja „Agile“ pagrindus, kad galėtų atlikti savitarnos ir vidinių sistemų esminius pakeitimus ir toliau jas tobulinti.
„Agile“MikropaslaugosPertvarkymas
Toughlex naudoja „Agile“ pagrindus, kad galėtų atlikti savitarnos ir vidinių sistemų esminius pakeitimus ir toliau jas tobulinti.
„Agile“
Sukurkite vertę greičiau ir paprasčiau
Savitarnos pertvarkymas
„INVL“ produktų pagrindas – puiki naudotojo patirtis
Mikropaslaugos
efektyviai plėskite savo verslą ir optimizuokite plėtros procesus
„Pildyk“ atvejo analizės apžvalga
SvetainėSavitarnaVue
Įdiegę patikimą adaptyvią sistemą į dabartinę duomenų bazę, mes padėjome „Tele2“ pasiekti užsibrėžtų tikslų.
„Adform“ atvejo tyrimo apžvalga
SvetainėTestaiKokybė
Toughlex komanda įdiegė 4 naujus aukštos kokybės ir našumo tinklalapius, integruotus į didžiulę „Adform“ infrastruktūrą.
Skrydžio atvejo analizė
SvetainėNaudotojo sąsajos atnaujinimasPretenzijos
Toughlex įdiegė naują portalo svetainę, padedančią spręsti keleivių pretenzijas dėl skrydžių, ir naujausias naudotojo sąsajos technologijas.
„Gideon“ atvejo analizės apžvalga
Svetainė„PWA“Pertvarkymas
Nepaisant didelių duomenų kiekių ir sudėtingų duomenų struktūrų, Toughlex pavyko laiku sukurti puikiai atrodančią, greitą ir saugią programą.
„Go24“ atvejo analizės apžvalga
SvetainėB2BIntegracijos
Toughlex sukūrė naują produktą – interneto svetainę, skirtą skrydžių, apgyvendinimo, automobilių nuomos, pervežimo, SPA ir gydymo paslaugų užsakymams atlikti.
„Hyarchis“ atvejo tyrimo apžvalga
SvetainėOffice365Integracijos
Toughlex techninės žinios ir puikus kultūrinis suderinamumas sudarė sąlygas bendradarbiauti su Nyderlandų įmone.
„Nortal“ atvejo analizės apžvalga
Svetainė„Angular“Savitarna
Toughlex įrodė, kad turi patirties gerinant naudotojo sąsajas pasaulyje, kuriame medicinos verslo poreikiai nuolat auga.
„WhatIf“ atvejo analizės apžvalga
Svetainė„AWS“BDAR
Toughlex padėjo išspręsti ankstesnes problemas ir iš esmės patobulinti kompetencijų taikymą.
„Questionare“ atvejo analizės apžvalga
SvetainėWCAG 2.1Pertvarkymas
Toughlex dirbo kartu su dinamiška komanda ir sukūrė žiniatinklio programėlę, kuria galima naudotis iš daugybės įrenginių.
„ServiceBridge“ atvejo analizės apžvalga
Svetainė„AWS“Pritaikyta
Toughlex padėjo „ServiceBridge“ sukurti vieną iš patikimiausių ir dinamiškiausių ataskaitų apie autorinius atlyginimus teikimo sistemų franšizės paslaugų pramonėje.
„Nortal“ atvejo analizės apžvalga
SvetainėNaudotojo sąsajos atnaujinimasSavitarna
Toughlex buvo neatsiejama tarptautinės komandos dalis, palaikant savitarnos sistemą verslo reikalavimų pokyčių kontekste.
Turite idėją, kurią norite įgyvendinti? Skaitmeninę užduotį, kurią norite išspręsti? Pasikalbėkime!
Ši svetainė apsaugota reCAPTCHA ir taikoma Google Privatumo politika ir Paslaugų teikimo sąlygos.
cursor
;