Klientas„Adform“
PramonėSkaitmeninė reklama
RegionasEuropa
Įgyvendintas darbasNaudotojo sąsajos atnaujinimas, testų aprėptis, aukščiausio lygio kodo bazė
„Adform“ yra nepriklausoma, visą paketą apimanti reklamos technologijų platforma, kuri aprėpia kūrybiškumą, duomenis ir prekybą, taip pat aptarnauja žiniasklaidos agentūras, prekybos skyrius, prekės ženklus ir leidėjus visame pasaulyje. Visi jų sprendimai yra moduliniai ir visiškai suderinami su visomis pagrindinėmis skaitmeninės reklamos ekosistemoje naudojamomis technologijomis.

2002 m. Danijoje įkurta „Adform“ yra viena didžiausių pasaulyje privačių, nepriklausomų reklamos technologijų bendrovių, kurioje dirba daugiau nei 700 darbuotojų visame pasaulyje ir kurios biurai veikia 18 šalių Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Azijos, Karibų jūros ir Ramiojo vandenyno regione.
Iššūkiai
Kadangi „Adform“ yra labai sudėtingas verslas, jos klientams kuriama programinė įranga turi būti aukščiausios kokybės. Pagrindiniai iššūkiai, kuriuos reikėjo įveikti siekiant visiškai atitikti „Adform“ kokybės standartus, buvo šie:
  • Kodo skaitomumas ir struktūros atitiktis visoms bendrosioms taisyklėms „Adform“ viduje ir išorėje
  • Veikimas yra prioritetas
  • Visam kodui turi būti atlikti vienetiniai, integraciniai ir galutiniai testai
  • Visi galimi ir tikėtini kraštutiniai atvejai turi būti išnagrinėti iš anksto
Tikslai
Pagrindinis projekto tikslas buvo sukurti pertvarkytus tinklalapius pagal banerinę ekosistemą, išsaugant visas ankstesnes funkcijas ir visiškai naują naudotojo patirtį. Tuomet visa kodo bazė bus peržiūrėta ir pateikta jų vidinei komandai, kad ši atliktų peržiūros ir išleidimo procesus. Mūsų bendradarbiavimo tikslai buvo šie:
  • Įgyvendinti visus reikiamus puslapius iki pasiūlytų terminų
  • Vidinėms peržiūroms pateikti kodą, dėl kurio klientas pateiktų kuo mažiau pastabų
  • Kliento kokybės vertinimo ekspertai neturėtų rasti jokių kraštutinių atvejų (angl. corner cases), kurių mes patys nesame suradę.
Sukurta vertė
Bendradarbiaudami su „Adform“ iš viso atkūrėme 4 skirtingus tinklalapius ir vieną galinį sprendimą, taip pat sukūrėme daugybę naudotojo sąsajos mini komponentų. Atsižvelgiant į tai, kad visi projektai reikalavo aukštos kokybės sprendimų, techniniams ir architektūriniams sprendimams skyrėme ypatingą dėmesį. Visi sprendimai buvo kruopščiai suprojektuoti įvairiais aspektais:

  • Programos veikimo laikas buvo pagrįstas patikimomis ir plačiai naudojamomis technologijomis
  • Visuomet buvo įgyvendinama geriausia programavimo praktika
  • Sistemų architektūra leidžia lengvai pridėti naujų funkcijų
  • Visiškai išbandytas kodas leidžia jį labai lengvai prižiūrėti


Paruoštas produktas – adform.com
„Agile“Siekdami išlaikyti lankstumą įgyvendinant projekto pažangą, nusprendėme remtis „Agile“ principais. Konkrečiau kalbant, naudojome „Kanban“ metodiką, nes ji šios partnerystės atveju atrodė produktyviausia. „Adform“ reikėjo savo klientams teikti laipsniškus patobulinimus. Be to, viena iš populiariausių Kanban alternatyvų – „Scrum“ – buvo laikoma per daug struktūrizuota ir reikalaujanti daug laiko mūsų „Adform“ misijos įgyvendinimui. „Kanban“ lenta leido mums efektyviai organizuoti savo ir „Adform“ darbą, todėl galėjome stebėti pažangą ir nustatyti svarbiausių užduočių prioritetus
Kodo kokybėDažniausiai verslo poreikiai yra svarbesni už techninius reikalavimus. Tačiau „Adform“ atveju situacija buvo kitokia. Nors laikas iki pateikimo rinkai vis dar buvo prioritetas, dar didesnis prioritetas buvo teikiamas galutiniam produktui. „Adform“ reikalavo aukščiausios kokybės visose srityse – nuo naudotojo patirties iki paskutinės kodo eilutės. Dėl šios priežasties buvo absoliučiai būtina laikytis geriausios praktikos – nebuvo galima naudoti jokių gudrybių, techninių apėjimų, buvo naudojamas tik grynas, didelio našumo kodas, kuris yra labai lengvai plečiamas ir testuojamas, taip pat lengvai prižiūrimas ir suprantamas visiems. Kodas buvo ne tik beveik tobulas, bet ir visiškai pagrįstas ne tik vienetų, bet ir integracijos testais.
Greitas prisitaikymas„Adform“ platforma yra didžiulė. Naudojant 2002 m. pradėjusią veikti platformą, kurią kūrė šimtai kūrėjų, reikia turėti daug žinių, kad būtų daromas poveikis ir sistema netyčia nebūtų sugriauta iš kitos pusės. Mūsų komanda dirbo su 4 skirtingais projektais, o jie visi turėjo daug integracijų su kitais projektais. Sėkmingai bendradarbiaujant su „Adform“ lemiamą reikšmę turėjo greitas pagrindinių sistemos dalių pritaikymas, kuris leido mums iš karto daryti poveikį ir džiuginti klientą.
Rezultatai Mūsų komanda galėjo teikti įmonės sprendimų kūrimo paslaugas – visapusišką integraciją su esama sistema ir našumo gerinimą, taip pat naujas naudotojo sąsajos ir API taikomąsias programas, atitinkančias geriausią praktiką. Rezultatas – nepriekaištinga galutinio kliento patirtis.

Sklandų bendradarbiavimą užtikrino „Kanban“ projektų valdymo procesas. „Adform“ visuomet reikalauja itin aukštos kokybės, todėl džiaugiamės galėdami patenkinti jos poreikius.
Technologijos
Banerio valdymo pertvarkymas iš esmės buvo naudotojo sąsajos projektas, todėl šiuo laikotarpiu svarbiausias aspektas buvo naudotojo sąsajos technologijos. Kurdami žiniatinklio svetaines naudojome „AngularJS“, kuri leido be vargo kurti įvairius atskirus naudotojo sąsajos komponentus. Tai padėjo mums lengvai pakartotinai panaudoti ir tokias kodo struktūras, kuriose dažnai atsiranda klaidų, užtikrinant tą patį funkcionalumą ir naudotojo patirtį naujuose tinklalapiuose.

Kalbant apie patį kūrimo procesą, sąsajos mažinimas, kodavimo sunkinimas, kompiliavimas, išleidimo paketų rengimas, vietinis aptarnavimas ir testų vykdymas buvo automatizuotas, daugiausia naudojant „Node.js“ ir „Gulp“.

Be naudotojo sąsajos kūrimo, taip pat turėjome galimybę įtempti savo programavimo raumenis kurdami keletą „RESTful“ API projektų. Kuriant „back-end“ dalį, „.NET“ dažniausiai buvo naudojama kartu su „MsSQL“ duomenų bazėmis. Mūsų sukurtos greitos API programoms užtikrino aukščiausio lygio naudotojo patirtį.

Dėl šių technologijų visi sukurti sprendimai yra itin greiti ir lengvai prižiūrimi.
Įgūdžiai
Atsiliepimo autoriaus nuotrauka: Danil Michailovas
„Toughlex“ ištekliai palengvino būtinybę projekto metu samdyti viso etato darbuotojus, be to, jie buvo kompetentingi ir gebėjo prisitaikyti prie situacijos viso projekto metu. Nors jie ir galėtų padidinti savo komandą, kad pagerintų reguliarų bendravimą, tačiau jie įvykdė tai, ko tikėjomės, o bet koks vėlavimas atsirado dėl vidinių problemų“.Danil Michailovas„Adform“ padalinio vadovasŠALTINIS
Dirbkime ir kurkime kažką nuostabaus kartu
Parašykite mums žinutę ir mes mielai padėsime.