Klientas„INVL“
PramonėFinansinės paslaugos
RegionasLietuva
Įgyvendintas darbasUI/UX dizainas, savitarnos, mikroservisų klasterio kūrimas
Iššūkiai
Vienas iš pagrindinių iššūkių, su kuriais susidūrėme iš pradžių, buvo kodo bazės pertvarkymas ir perkėlimas į atvirojo kodo sprendimus. Visa tai buvo daroma laikantis griežto grafiko griežtai reguliuojamoje „fintech“ aplinkoje.Siekiant puikių rezultatų, bendravome su ankstesniu tiekėju, kad perėmimas būtų sklandus. Iš mūsų pusės buvo paskirti produktų savininkai ir įgyvendinti „Agile“ principai, kad būtų galima suspėti su šiuo didelės apimties projektu.
- Sudėtinga kodo bazė ir pasenę karkasai
- Neefektyvi sistemos logika, dėl kurios taikomi dideli priežiūros mokesčiai
- Nėra įdiegto „Agile“ proceso
- Griežtai reguliuojama „fintech“ aplinka
Tikslai
Iš pradžių daugiausia dėmesio skyrėme tam, kad „INVL“ įgytų visišką atsakomybę už vidaus sistemas. Iš čia mes sukūrėme ir prižiūrėjome paslaugų grupę: savitarnos, administratorių portalų, API klientams, brokeriams, PPP, tapatybės valdymo ir įvairias kitas paslaugas. Kad tai pasiektume, išsikėlėme šiuos tarpinius tikslus:- Pereiti prie „Agile Scrum“
- Sukurti reikiamus komunikacijos kanalus
- Perdaryti pasenusį kodą
- Pristatyti naujus atvirojo kodo sprendimus
- Savitarnos UX/UI pertvarkymas
Sukurta vertė
Norėdama būti vertinga ilgalaike partnere ir teikti aukščiausio lygio paslaugas, „Toughlex“ prioritetas buvo sukurti sklandžius bendravimo kanalus. Padėjome bendradarbiaujant surinkti atsiliepimus ir atlikti verslo analizę, kad būtų sukurtas veiksmų planas, taikant „Agile“ metodą. Norint perprojektuoti, sukurti ar išplėsti mikroservisų klasterį, reikėjo įvairių įgūdžių, kad būtų galima dirbti su tuo, kas jau sukurta.„Agile“Siekdami efektyviai panaudoti savo išteklius ir atlikti įvairias užduotis, taikėme „Agile“ principus ir trumpus iteracijų ciklus. Mūsų pasirinkta sistema buvo „Scrum“, kurioje pabrėžiamas skaidrumas, atskaitomybė ir nuolatinis tobulinimas. Didelius tikslus suskaidėme į mažesnius, lengviau įgyvendinamus gabalėlius, o reguliarūs susitikimai ir kontroliniai patikrinimai pagal „Scrum“ sistemą padėjo visiems suderinti savo veiksmus.
Išlaisvinta kodo bazėKruopščiai įvertinę kodo bazę, nustatėme nuosavybinius sprendimus, kuriuos reikėjo pakeisti atvirojo kodo sprendimais. Jame dažnai veikia didelės kūrėjų bendruomenės, kurios stengiasi tobulinti kodą ir didinti saugumą. Atlikus migraciją, „INVL“ tapo visiška savo programinės įrangos savininke, taip dar labiau apsaugodama verslą.
Sumažinti priežiūros mokesčiaiAtlikdami vertinimą aptikome keletą sričių, kuriose kodo logika yra neveiksminga. Dėl to kildavo daugybė problemų, buvo sunku prižiūrėti ir plėsti programinę įrangą. Šis žemai kabantis vaisius pasiteisino, kai įgyvendinome geriausią praktiką. Tai gerokai sumažino priežiūros mokesčius ir pagerino plėtros galimybes.
UI/UX pertvarkymasSiekdami dar labiau padidinti veiklos efektyvumą, įgyvendinome savitarnos sistemos dizaino pakeitimus. Išvaizdos ir naudojimo patirties atnaujinimas. Manome, kad intuityvesnė ir vizualiai patrauklesnė naudotojo sąsaja lemia didesnį naudotojų pasitenkinimą. Tai atitinka „INVL“ viziją būti itin gera į klientus orientuota įmone.
Technologijos
Kai prisijungėme prie projekto, jo įgyvendinimas jau buvo prasidėjęs, o pagrindinis technologijų paketas jau buvo sukurtas. Svarbiausias mūsų prioritetas buvo užtikrinti, kad iki galo laikytumėmės visų BDAR ir „fintech“ srities bendrovėms taikomų reikalavimų, todėl daug dėmesio skyrėme autentifikavimui ir saugumui.Pradėjome kurti ir prižiūrėti paslaugų klasterį naudodami „.NET“ technologijų rinkinį. Šį rinkinį sukūrė „Microsoft“, jis yra saugus ir plačiai naudojamas. Svarbiausia, kad jis bus palaikomas ilgą laiką. Norėdami valdyti serverius ir sumažinti sistemos gedimų skaičių, naudojome „Kubernetes“. Taip pat naudojome „Docker“, kad užtikrintume nepertraukiamą integraciją ir atskirų mikroservisų egzempliorių veikimą.
Siekdami sukurti pagrindinę naudotojo sąsają, pasitelkėme „React“ biblioteką ir „GraphQL“ kaip „back-end“ dalies ir „front-end“ dalies komunikacijos protokolą. Nors „GraphQL“ gali prireikti šiek tiek daugiau pastangų norint ją sukurti, dėl greitesnio paslaugų atnaujinimo ir gavimo privalumų tai padaryti yra verta. Išorinėms sistemoms naudojome „REST“, kurį lengviau įdiegti ir kuris vis dar gerai atlieka savo darbą.
Galiausiai, norėdami viską sujungti ir užtikrinti sklandų projekto valdymą, naudojome „Azure DevOps“. Šioje platformoje teikiamos įvairios bendram programinės įrangos kūrimui skirtos priemonės ir paslaugos, įskaitant versijų valdymą, sumanų planavimą, nuolatinį integravimą ir pristatymą.
Apskritai naudojome saugių ir patikimų technologijų derinį, kad užtikrintume, jog rezultatas būtų tiesiog įspūdingas.
Įgūdžiai
- „.NET“
- „React“
- „Kubernetes“
- UX/UI
- Individualizuotos programinės įrangos kūrimas
- Savarankiškos priežiūros portalo kūrimas
- Įmonių programinė įranga
- „Agile“
- „Typescript“
- Komponentų biblioteka
- „Azure DevOps“
- „Docker“
- „GraphQL“
- „REST“