Klientas„Nortal“
PramonėTelekomunikacijos
RegionasBaltijos šalys
Įgyvendintas darbasNaudotojo sąsajos atnaujinimas, individualizuotos programinės įrangos kūrimas, savarankiškos priežiūros palaikymas
„Nortal“ yra tarptautinė strateginių pokyčių ir technologijų bendrovė. „Nortal“ vizija – kurti vientisą visuomenę, suderinant unikalią patirtį, įgytą paverčiant Estiją skaitmenine lydere ir kuriant pokyčius versle, su strateginiu požiūriu ir duomenimis grindžiamomis technologijomis. Bendrovė veikia beveik 20 šalių, joje dirba daugiau kaip 750 specialistų, kuriems pavesta įgyvendinti didelio poveikio projektus Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Šiaurės Amerikoje. Užmezgusi partnerystę su „Nortal“, „Toughlex“ ir toliau yra neatsiejama tarptautinės komandos dalis, palaikanti savarankiškos priežiūros sistemą su daugiau nei 12 integracijų, griežtais terminais ir besikeičiančiais verslo reikalavimais.
Iššūkiai
Dirbant su didelėmis įmonėmis, šiuo atveju – su viena didžiausių Europos telekomunikacijų paslaugų teikėjų, tenka susidurti su daugybe unikalių iššūkių. Šiame konkrečiame projekte reikėjo palaikyti „Nortal“ savarankiškos priežiūros portalą, kuriuo naudojasi daug žmonių, nenutraukiant paslaugų teikimo. Nesėkmė paprasčiausiai buvo nepriimtina.
  • Integracija su esama komanda be jokio neigiamo poveikio projektui ar jo planui
  • Akimirksniu pradedamas darbas sistemoje, kurioje yra daug posistemių, integracijų, darbo modelių ir taisyklių, taip pat daug aktyvių naudotojų
Tikslai
Projekto tikslas buvo palaikyti ir kurti naujas funkcijas vieno iš didžiausių Europos telekomunikacijų paslaugų teikėjų bei jo filialų įvairiose šalyse išankstinio apmokėjimo ir vėlesnio apmokėjimo savarankiškos priežiūros sistemoms.
  • Įgyvendinti kredito kortelių integraciją
  • Tvarkyti sistemos komponentų perprojektavimą
  • Įdiegti automatinio prisijungimo funkcijas
  • Parengti mobiliosios programėlės API
Sukurta vertė
Norėdama pasiekti kuo geresnių rezultatų ir tapti svarbiu ilgalaikiu partneriu, „Toughlex“ pirmiausia turėjo užtikrinti sklandų bendravimą su bendrove „Nortal“ ir kitomis projekte dalyvaujančiomis šalimis. „Toughlex“ dalyvavo ir tebedalyvauja visame projekto kūrimo procese – nuo planavimo iki siuntimo. Nepaisant besikeičiančių reikalavimų ir darbo eigos, „Toughlex“ sugebėjo prisitaikyti ir patenkinti kliento poreikius.
„Agile“Telekomunikacijų verslas yra labai konkurencingas ir reikalauja nuolatinio prisitaikymo. Dėl šios priežasties „Nortal“ norėjo pradėti diegti „Agile“ metodiką, o „Toughlex“ galėjo padėti šiai bendrovei pereiti prie šios metodikos.
IntegracijosKadangi sistema remiasi daugiau nei 12 „SOAP“ ir „REST“ pagrindu veikiančių integracijų ir aptarnauja dešimtis tūkstančių naudotojų, komanda turėjo teikti nuolatinę pagalbą ir greitai šalinti bet kokius trikdžius, taip užtikrindama kuo ilgesnį veikimo laiką.
Keli pertvarkymai„Toughlex“ dalyvavo keliuose esminiuose pertvarkymuose, kurie pasižymėjo daugybe naujų funkcijų ir našumo reikalavimų.
Mobiliosios programėlės API„Toughlex“ sukūrė ir toliau prižiūri REST pagrįstą API, skirtą mobiliajai programėlei, taip užtikrindama pakartotinį kodo panaudojimą skirtingiems klientams ir geriausią projektavimo praktiką.
Rezultatai„Nortal“ ir „Toughlex“ partnerystė buvo itin sėkminga, nes sukurta tūkstančiai eilučių naujo kodo ir išleista daug sėkmingų programos versijų. Per pusantrų metų komanda išaugo daugiau nei du kartus. Abi šalys tikisi, kad keisdamosi gerąja patirtimi jos ir toliau bendradarbiaus bei abipusiškai tobulės daugelį metų.
Technologijos
Skirtingos „Nortal“ verslo šakos naudoja skirtingas technologijas. Kartu su „Nortal“ komanda „Toughlex“ sėkmingai perėjo nuo „.NET“ prie „.NET Core“ kaip savo „back-end“ dalies serverio, palaikydama daugybę priekinių technologijų, tokių kaip „AngularJs“, „KnockoutJs“ ir „Razor“.

Sėkmingai integravome „Google Analytics“ ir sukūrėme registravimo serverį su „Elasticsearch“ ir „Kibana“, kuris skirtas centralizuotam realaus laiko statistikos surinkimui ir registravimui.

Duomenys buvo saugomi naudojant „MS SQL Server“, o „Redis“ buvo pasirinkta kaip centralizuota tarpinė saugykla, kad būtų užtikrintas nuoseklumas paskirstytoje sistemoje.
Įgūdžiai
Atsiliepimo autoriaus portretas: Vitali Korniltsev
„Puikiai padirbėta! Esame labai dėkingi! Nesustokite!“Vitali Korniltsev„Nortal“ klientų vadybininkasŠALTINIS
Dirbkime ir kurkime kažką nuostabaus kartu
Parašykite mums žinutę ir mes mielai padėsime.