PAREIGYBĖ
Administratorius (-ė) - HR specialistas (-ė)
Administratorius (-ė) • Kaunas, Lietuva • Visas EtatasIeškome ofiso administratoriaus (-ės) – personalo specialisto (-ės) , kuris (-i) prisijungtų prie mūsų komandos Kaune, Lietuvoje. Galimas hibridinis darbo modelis. Šis vaidmuo apjungia biuro administravimo ir personalo valdymo funkcijas – puikiai tiks žmogui, norinčiam formuoti organizacinę kultūrą, palaikyti dinamišką komandą ir prisidėti prie kasdienio darbo efektyvumo gerinimo.
Pagrindinės atsakomybės (Ofiso administravimas)
- Užtikrinti sklandžią kasdienę ofiso veiklą ir būti pagrindiniu kontaktiniu asmeniu ofiso klausimais
- Valdyti ofiso atsargas, ryšius su tiekėjais ir kitus svarbius procesus, užtikrinančius sklandų darbą
- Užtikrinti efektyvią vidinę ir išorinę komunikaciją
- Organizuoti vidinius renginius, susitikimus ir komandos formavimo veiklas
Pagrindinės atsakomybės (Personalo valdymas)
- Prisidėti prie atrankos proceso: darbuotojų paieška, kandidatų pritraukimas (ypač IT srityje)
- Padėti organizuoti naujų darbuotojų įvedimą į darbą (onboarding)
- Prisidėti prie veiklos vertinimo ir darbuotojų tobulėjimo iniciatyvų
- Puoselėti teigiamą ir įtraukią darbo kultūrą
Reikalavimai
- Ne mažiau nei 1 metų patirtis personalo valdyme, biuro administravime ar panašioje srityje
- Gebėjimas dirbti su „Google Workspace“
- Puikūs rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis
- Gebėjimas efektyviai planuoti, atlikti kelias užduotis vienu metu ir savarankiškai dirbti
- Nuoširdus rūpestis žmonėmis ir pozityvus požiūris, iniciatyvumas
Privalumai
- Patirtis dirbant su „Jira“, „Canva“
Ką mes siūlome
- Galimybė dirbti su sudėtingomis užduotimis ir projektais
- 2 apmokėtos dienos saviugdai ir metinis biudžetas
- Sveikatos draudimo / darbo vietos patobulinimų biudžetas
- Psichologinės priežiūros paslaugos, įskaitant privačias konsultacijas
- Kas dvi savaites Tech Lunch paskaitos ir diskusijos
- Penktadienio pietūs
- Dideli ketvirčio ir maži mėnesiniai komandos stiprinimo renginiai
- Lanksti darbo aplinka – galimybė dirbti iš biuro ir namų
- Atlyginimas nuo 1700 iki 2100 bruto / mėn.
Kandidatui siūlomas darbo užmokestis nustatomas pagal iš anksto nustatytus pareigybės atlyginimų intervalus ir priklauso nuo kandidato kompetencijos ir patirties lygio.
Atrankos procesas
- Prašymų peržiūra. Susisieksime su atrinktais kandidatais, kad suplanuotume pirmąjį pokalbį.
- Pirmasis pokalbis. Pirmąjį pokalbį ves mūsų personalo komandos narys, siekiant suprasti jūsų patirtį, motyvaciją kandidatuoti ir atsakyti į klausimus apie poziciją.
- Techninis pokalbis. Antrasis pokalbis su vyresniuoju komandos nariu bus skirtas jūsų techninių įgūdžių įvertinimui. Tai gali apimti situacijos analizę, problemų sprendimo klausimus ar kodavimo užduotį.
- Galutinis pokalbis. Galutinis pokalbis su vadovu ir klientu bus skirtas giliau aptarti komandos dinamiką, ilgalaikį suderinamumą ir kultūrinį atitikimą.
- Pasiūlymas ir įdarbinimas. Jei būsite pasirinktas, pateiksime darbo pasiūlymą su informacija apie atlygį ir kitus veiksmus.
Kontaktinė forma