PAREIGYBĖ

Administratorius (-ė) - HR specialistas (-ė)

Administratorius (-ė) KaunasLietuva Visas Etatas
Ieškome ofiso administratoriaus (-ės) – personalo specialisto (-ės) , kuris (-i) prisijungtų prie mūsų komandos Kaune, Lietuvoje. Galimas hibridinis darbo modelis. Šis vaidmuo apjungia biuro administravimo ir personalo valdymo funkcijas – puikiai tiks žmogui, norinčiam formuoti organizacinę kultūrą, palaikyti dinamišką komandą ir prisidėti prie kasdienio darbo efektyvumo gerinimo.
Pagrindinės atsakomybės (Ofiso administravimas)
  • Užtikrinti sklandžią kasdienę ofiso veiklą ir būti pagrindiniu kontaktiniu asmeniu ofiso klausimais
  • Valdyti ofiso atsargas, ryšius su tiekėjais ir kitus svarbius procesus, užtikrinančius sklandų darbą
  • Užtikrinti efektyvią vidinę ir išorinę komunikaciją
  • Organizuoti vidinius renginius, susitikimus ir komandos formavimo veiklas
Pagrindinės atsakomybės (Personalo valdymas)
  • Prisidėti prie atrankos proceso: darbuotojų paieška, kandidatų pritraukimas (ypač IT srityje)
  • Padėti organizuoti naujų darbuotojų įvedimą į darbą (onboarding)
  • Prisidėti prie veiklos vertinimo ir darbuotojų tobulėjimo iniciatyvų
  • Puoselėti teigiamą ir įtraukią darbo kultūrą
Reikalavimai
  • Ne mažiau nei 1 metų patirtis personalo valdyme, biuro administravime ar panašioje srityje
  • Gebėjimas dirbti su „Google Workspace“
  • Puikūs rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis
  • Gebėjimas efektyviai planuoti, atlikti kelias užduotis vienu metu ir savarankiškai dirbti
  • Nuoširdus rūpestis žmonėmis ir pozityvus požiūris, iniciatyvumas
Privalumai
  • Patirtis dirbant su „Jira“, „Canva“
Ką mes siūlome
  • Galimybė dirbti su sudėtingomis užduotimis ir projektais
  • 2 apmokėtos dienos saviugdai ir metinis biudžetas
  • Sveikatos draudimo / darbo vietos patobulinimų biudžetas
  • Psichologinės priežiūros paslaugos, įskaitant privačias konsultacijas
  • Kas dvi savaites Tech Lunch paskaitos ir diskusijos
  • Penktadienio pietūs
  • Dideli ketvirčio ir maži mėnesiniai komandos stiprinimo renginiai
  • Lanksti darbo aplinka – galimybė dirbti iš biuro ir namų
  • Atlyginimas nuo 1700 iki 2100 bruto / mėn.
    Kandidatui siūlomas darbo užmokestis nustatomas pagal iš anksto nustatytus pareigybės atlyginimų intervalus ir priklauso nuo kandidato kompetencijos ir patirties lygio.
Atrankos procesas
  • Prašymų peržiūra. Susisieksime su atrinktais kandidatais, kad suplanuotume pirmąjį pokalbį.
  • Pirmasis pokalbis. Pirmąjį pokalbį ves mūsų personalo komandos narys, siekiant suprasti jūsų patirtį, motyvaciją kandidatuoti ir atsakyti į klausimus apie poziciją.
  • Techninis pokalbis. Antrasis pokalbis su vyresniuoju komandos nariu bus skirtas jūsų techninių įgūdžių įvertinimui. Tai gali apimti situacijos analizę, problemų sprendimo klausimus ar kodavimo užduotį.
  • Galutinis pokalbis. Galutinis pokalbis su vadovu ir klientu bus skirtas giliau aptarti komandos dinamiką, ilgalaikį suderinamumą ir kultūrinį atitikimą.
  • Pasiūlymas ir įdarbinimas. Jei būsite pasirinktas, pateiksime darbo pasiūlymą su informacija apie atlygį ir kitus veiksmus.
Kontaktinė forma
Nėra pasirinktų failų
Ši svetainė apsaugota reCAPTCHA ir taikoma Google Privatumo politika ir Paslaugų teikimo sąlygos.

Ne jūsų tipas?
Peržiūrėkite šias pareigybes

cursor
Administratorius (-ė) - HR specialistas (-ė) | Toughlex